18


Hej, w zeszły piątek odbyła się moja impreza urodzinowa. Osiemnastkę kończy się tylko raz więc trzeba było to uczcić, dlatego zaprosiłam moich znajomych, by świętowali razem ze mną. To były moje najlepsze urodziny jak dotąd. Przez jakiś czas na pewno nie zrobię dużej imprezy, ale kiedyś na pewno powtórzę coś takiego. Dostałam też bardzo fajne prezenty, które mi się spodobały. Warto zrobić taką imprezę, żeby było co wspominać ze znajomymi.


A tak wyglądałam w ten dzień :)


   Mój Insta KLIKNIJ
***

29 komentarzy:

  1. Cool pictures!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że impreza się udała. Ślicznie wyglądałaś. :)

    Zapraszam Cię na moją pierwszą stylizację, chętnie dowiem się co sądzisz. :)
    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/black-white-look.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione Wszystkiego najlepszego!
    Super, że impreza była udana, ja teraz czekam na swoją 18 :)

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiemnaste urodziny muszą być czymś nie zapomnianym.
    Śliczna sukienka.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 18-stkowe imprezy są świetne. Swoją obchodziłam rok temu i zabalowałam na niejednej znajomych. Super, ze Twoja była udana :) Życzę Ci spełnienia marzeń!
    Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że impreza się udała, wyglądałaś świetnie.
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś na swojej 18! Powodzenia w dorosłym życiu! :D

    Klikniesz nam w link pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wszystkiego Najlepszego! Wyglądałaś naprawdę pięknie :) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale mimo to najlepszego! :*

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że impreza udana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja impreza osiemnastkowa właśnie się zbliża:)
    Mam nadzieje, że będzie równie udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze czekam pol roku. Spełnienia marzeń!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoznione wszystkiego najlepszego! :3 Ja niestety nie wyprawialam ani 18 ani 19 urodzin ale nie rozpaczam bo nawet nie mialam z nim - niestety :/
    Ale tobie zazdroszcze i widac ze swietnie sie bawilas! <3 Mega slicznie wygladalas <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądałaś ♥ Wszystkiego najlepszego! :)

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie urodziny ma się raz w życiu, na pewno je zapamiętasz do końca życia ;) bardzo ładna sukienka ♥

    http://benoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się prezentowalaś. Spóźnione 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ważne by mieć co wspominać po latach. Super, ze ci się podobało.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądałaś! <3
    Osiemnaste urodziny pamięta się do końca życia, to taki przełomowy moment!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna książniczka :D ! 18 warto zrobić aby było co wspominać na starość ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie wyglądałaś kochana! <3 Sto lat troszkę spóźnione;p Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też będę obchodzić 18 urodziny w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dear, I follow you back #358
    Love your work.
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione ale Wszystkiego Najlepszego! :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego :)
    Fajnie, że miałaś udaną impreze :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria