Porwane spodnie DIY


Już od dawna dziury i przetarcia przestały kojarzyć się z biedą. Dziewczyny celowo przerabiają swoje jeansy, by wyglądać modnie, jednak nie zawsze efekt jest zadowalający. Trzeba umieć odpowiednio przerobić spodnie, tak żeby miało to sens :)


Jeansy trzeba powycinać nożyczkami w odpowiednich miejscach i poszarpać je tam np. tarką, pincetą czy pumeksem.Wtedy uzyskacie fajny efekt o który właśnie chodzi.

A tak ja lekko poszarpałam swoje spodnie:

Ja swoje spodnie prawie już skończyłam, Jest to nieco pracochłonne, w sklepie takie jeansy mogą sporo kosztować, a ja nie lubię przepłacać za trendy, które mogą przeminąć. W najbliższym tygodniu zamierzam wybrać się na jakieś zakupy, a tak poza tym to spędzam resztę wakacji w moim mieście, ponieważ muszę zdać egzamin na prawo jazdy z praktyki. Oblałam już dwa razy i chciała bym mieć już to z głowy.
Mój Insta KLIKNIJ

22 komentarze:

  1. O tak! Dziękuję, że zrobiłaś taki post szukałem jak zrobić takie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje rozwiązanie jest dużo lepsze niż wydawanie kolosalnych pieniędzy na takie spodnie !

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rozwiązanie, bo rzeczywiście ceny w niektórych sklepach są naprawdę przerażające....
    Obserwuję :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny za takie jeansy są mocno zawyżone,a tak jak pokazałaś to w tym poście, nie trzeba wiele, żeby zrobić je samemu.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie prezentują się fajnie, ale nie każdemu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, everytime I attempt this it looks a lot worse! Haha excellent job!

    mallory | http://www.thedrifter.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post, szczególnie, że wiele dziewczyn [czasem i chłopaków] chce zrobić sobie takie spodnie na własną rękę ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie jakoś dziury nie przemawiają. Znaczy w sumie to fajnie wyglądają, ale jednak wolę dżinsy w całości. Również chciałabym mieć egzamin z prawka z głowy, a oblałam dużo więcej razy od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, niestety ja nie mam czasu na takie rzeczy i wolę wyskoczyć i kupić sklepie sobie gotowe, bo jeszcze bym zniszczyła i Dopiero bym płakała :D
    Powodzenia w zdaniu prawka! Obys teraz zdała! ;)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, widać, że przykładasz się do tego co robisz. Lubię blogi o tej tematyce. Możesz spodziewać się mnie częściej♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama też robiłam takie spodnie, gdyż w sklepie takie są naprawdę drogie... Nożyczki + tarka i gotowe :D a co do prawka to powodzenia, sama mam je 2 miesiące i wiem jaki to stres. Ale jaka potem frajda i niezależność! :))
    Zapraszam do mnie :) www.odcienczerni.pl i fanpage: https://web.facebook.com/odcienczerni1/?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń
  12. OOJ Super Ci to wyszło ;) Ja chyba nie bedę niszczyc spodni, bo beda nadawaly sie chyba tylko do zrobienia z nich majtek ;P

    Wpadnij do mnie na nowy post, zaobserwuj - aby zostać na dłużej. Pozdrawiam ;)
    http://www.mamamagda.pl/2016/08/w-jednej-z-ostatnich-edycji-blogosfery.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny DIY, też nie lubię przepłacać za coś, co można zrobić samemu ;) Pozas tym powodzenia na prawku! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sposób na przetarcia na spodniach! Warto wykorzystać i przerobić trochę swoje spodnie :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham podarte spodnie, ale muszą być ładnie podarte i wyglądać w miarę estetycznie, a nie wszystkie są ładne.. Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie jakoś do siebie nie przekonują dziury w spodniach :D Nadal kojarzą mi się z nieelegancją i niechlujstwem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie takie spodnie zazwyczaj są drogie ;p
    Powodzenia z prawem jazdy ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam dżinsy podarciuchy, jedne z moich ulubionych :)
    Jeśli masz ochotę obserwację to zapraszam, odwdzięczę się

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie spodnie .
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/
    zaobserwuj mojego bloga , i czytaj co tydzień w poniedziałek lub piątek nowe posty .
    czekam również na wasze komentarze , zostaw w komentarzu link do bloga na pewno na niego zajrzę .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria