Jesienne wnętrza

Hej, na moim Instagramie cały czas przybywa mi nowych obserwatorów >Mój Profil<. Cieszy mnie to i mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej. To samo dzieje się na moim snapchacie. Co chwilą dodaje kogoś nowego. Piszcie do mnie dużo wiadomości, niektóre z nich są bardzo prywatne i nie nadążam odpisywać na wszystkie ale myślę, że dam radę :)
 












Konkurs!
Jeśli chcecie wygrać bon na 100$ do przeznaczenia na stronie Dresslily
Musicie:
1. Udostępnić mój wpis na co najmniej dwóch kontach social media(Instagram, Facebook, Twitter itd)
2.Wysłać linki do waszych stron na których to udostępniliście na mail: blog@dresslily.com 

Czas tylko do 18 października!!!

Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram

14 komentarzy:

  1. Super inspiracje! Zaczynam zapalać już świeczki :)
    olii-olivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje ! a ta świeczka z candle pachnie bosko *.* obserwuje, Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie za takie wnętrza kocham jesień

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie za takie wnętrza kocham jesień

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne ;) uwielbiam takie jesienne klimaty
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekające obrazki. Mnie najbardziej urzeka to ostatnie ciasto i świeca Yankee Candle! Uwielbiam je.
    Pozdrawiam // Książki w piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu piękne<3
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, niesamowicie wpasowujące się w jesienny klimat, który mamy za oknem ;> Najbardziej podoba mi się zdjęcie 5,6 i 7. Szkoda tylko, że post taki krótki ;c
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, kocham ich klimat!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje!

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje, jesień charakteryzuje się pięknymi barwami :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! Te wystroje są przepiękne!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje!
    Wzięłam udział w konkursie :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post! I love your blog!
    Have a nice weekend!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria