StylWe

Poszukując sukienki na studniówkę przeglądałam wiele stron. Przeważnie ciężko jest znaleźć coś co będzie dobrze wyglądać, ale jednocześnie będzie też na swój sposób oryginalne. Oczywiście rozglądałam się też za innymi ubraniami, bo przecież jest jeszcze mnóstwo innych okazji po drodze. Ja swoją studniówkę mam w styczniu, a przed nią m.in. będzie sylwester. Trafiłam m.in na Stylewe.com i myślę, że ich rzeczy zasługują na uwagę, sami zobaczcie :)







Stylewe mają też swojego bloga na którym zamieszczają ciekawe artykuły, porady i ciekawostki 
A dla tych którzy wolą oglądać zamiast czytać jest też kanał na Youtube. Znajdziecie tam filmiki z firmowymi ubraniami, dzięki czemu wiadomo jak wyglądają w rzeczywistości :)

9 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka jest przepiękna ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja Mega ;)
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze sukienki są wręcz boskie <3 Jednak ja gdybym musiała wybierać jakąś raczej zdecydowałabym się na coś krótszego.
    ciszamysli.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze sukienki i torebka extra ! chcę taka !
    Pozdrawiam
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza suknia jest piękna :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stroje faktycznie oszałamiające!
    verqsq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria