Jak w Polsce obchodziliśmy Halloween?

Hej, jak każdy wie ostatniego dnia października amerykanie obchodzą halloween. Święto te przyszło także do nas i jest o nim z roku na rok coraz głośniej. W moim mieście w jednym z klubów organizowana była impreza z tej okazji. Ja również brałam w niej udział wraz z moją koleżanką jako hostessy, dzięki czemu zarobiłyśmy trochę :)

Przez większą część imprezy stałyśmy przed wejściem i wykonywałyśmy na życzenie makijaże haloweenowe. Wystrój i dekoracje były tematyczne, więc rozdawałyśmy też gościom maski, a na koniec same poszłyśmy tańczyć. Większość osób była w wieku około dwudziestu lat a nawet powyżej, chociaż obstawiałyśmy, że będzie dużo ludzi z naszych roczników. Wszyscy wokół byli pozytywni i kulturalnie się bawili więc fajnie było spędzić tam tegoroczne halloween :)
***

14 komentarzy:

  1. ja halloween nie obchodzę, natomiast zawsze podobało mi się to jak obchodzone jest w Ameryce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także, jak koleżanka powyżej halloween nie obchodzę :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również obchodziłam te święto pomimo tego, że jestem chrześcijanką.
    Ogólnie z roku na rok mam wiele pomysłów na przebranie i zabawę.
    Świetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarobiłyście, a przy okazji same się pobawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie zbieram cukierków po okolicznych domach, ale na bloga przygotowałem kilka postów poświęconych serii Halloweenowej, proste a zarazem bardzo realistyczne charakteryzację :) Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na spędzenie Halloween. U nas w miejscowym klubie też była impreza. Tylko z pełnymi kostiumami ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w sumie się w to nie bawię, bo zawsze wtedy zwykle jadę do domu na wszystkich świętych. w tym roku nie pojechałam, bo się rozchorowałam, więc też nigdzie nie byłam. generalnie zupełnie mi to nie przeszkadza, każdy powód do zabawy jest dobry, a jak można się przebierać, to jeszcze lepiej. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie spędzony dzień, ja osobiście nie obchodzę czegoś takiego jak halloween.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ja nie obchodziłam halloween :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, tez w młodości dorabiałam w klubie. Mam nadzieję ze Halloween się przyjmie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa z tą imprezą ;) ja sama nie chodzę po domach ale bardzo bym chciała lecz nie mam z kim ale zawsze robię sobie jakiś 'makijaż' i tego typu rzeczy ;p Zapraszam do siebie http://fckfeeelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że fajna sprawa z Halloween. Mimo że to amerykańskie święto - bardzo dużo Polaków od dawna jest praktykuje. Sama za malolaty biegalam za cukierkami po domach - wspomnienia niezapomniane :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria