Jak wybrać pomadkę na zimę?

Hej, planowałam kupić jakiś nowy produkt do ust kiedy tylko dostałam matowe pomadki w kredkach od New Chic, które są w cudownych odcieniach, jednak szybko mi się skończyły. Nic dziwnego bo malowałam się nimi na co dzień. Jak dotąd są to najtrwalsze pomadki jakie kiedykolwiek miałam i mam nadzieję, że K'lips od Lovely się równie dobrze sprawdzą.


Jakie kolory szminek wybrać na jesień/zimę? 

  • intensywne czerwienie,
  • odcienie bakłażana,
  • śliwka,
  • przydymione brązy,
  • dziewczyny, które mają mniejsze usta najlepiej będą wyglądać w odcieniach jasnego różu, beżu czy czerwieni, gdyż ciemne kolory je tylko pomniejszą.


Warto zwrócić uwagę nie tylko na modne matowe odcienie, ale również na te ochronne, które są nie tylko bezbarwne. W sklepach możecie dostać kolorowe szminki, które dobrze nawilżają, chronią usta i do tego są świetnym dodatkiem do każdego makijażu.
Malujecie usta na co dzień? Jeśli tak jaki jest wasz ulubiony odcień?
***
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie :)
                                                  Instagram

16 komentarzy:

  1. Ja maluje usta tylko okazjonalnie. Pomimo, że bardzo lubię to niestety sportowy tryb życia utrudnia mi to :P
    Świetny post, ja teraz planuje właśnie kupić pomadkę w odcieniu jakiegoś różu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/11/szarlotka-owsiana-przepis.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno te pomadki sa swietne ale szkoda ze az tak widac podobienstwo do pomadek Kiley.Jednakze sa swietne a co do jesiennych odcieni to onstawiam taka czerwien lub ciemny bordowy albo ciekny fiolet 💕

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedną z lovely i bardzo ją lubię! Staram się malować usta codziennie, ale zawsze na początku używam wazeliny :p
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowy i jasny brąz do genialne odcienie pomadek na jesień.
    >alicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie zaopatrzyłam się w K-lips z lovely, a szkoda, bo słyszałam o niej dużo dobrego. Mam bardzo bladą cerę, więc na początku myślałam, że takie bakłażanowe kolory nie będą do mnie pasować. Byłam w błędzie, bo wygląda to naprawdę bardzo osobliwie. Moja czerwona pomadka właśnie w drodze i mam nadzieję, że będę z niej zadowolona. Jak na razie moim ulubieńcem jest Candy K od Kylie, nagminnie jej używam :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu szukam matowych pomadek, słyszałam już o K-lips i czas najwyższy się w nie zaopatrzyć ;)

    http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham róż. I będę sięgać po niego zawsze i wszędzie niezależnie od pory roku :) rzadko pasują mi odcienie czerwieni czy brązów. Z fioletami mi bywa różnie...
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam teraz wielką fazę na brudne czerwienie i bordo. A ostatnio kupiłam jeszcze śliczny brudny róż z Golden Rose, uwielbiam go ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadek używam okazjonalnie :D
    Planuje zakupić K-lips z Lovely.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Umalowane usta najlepiej matową pomadką to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Maluje usta tylko na jakieś imprezy,ale zawsze używam matowych pomadek,bardzo długo się trzymają te z Avon.Świetny post! Pozdrawiam.

    http://olly-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny post! :)
    Uwielbiam pomadki w śliwkowym kolorze :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta pomadka lovely :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome colours! I love the dark colours *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyobrażam sobie wyjść bez pomalowanych ust i te pomadki, które wybrałaś ze sklepu New Chic są naprawdę fantastyczne, bardzo podoba mi się ich kolor :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatno nie maluję ust, ale podobają mi się ciemniejsze kolory :) Wzajemna obserwacja? Ja już zaobserwowałam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria