Mój rok 2016


Cześć, doskonale pamiętam zeszłoroczną zimę zupełnie jakby to było niedawno choć minął już rok, który z resztą był dosyć zwariowany. Opowiem Wam w skrócie jak mi minął.

2016 zaczął się dla mnie zaskakująco i taki też był przez 12 kolejnych miesięcy. W styczniu zaczęłam częściej wychodzić ze znajomymi i imprezować. Poznałam trochę nowych osób i nie miałam nic przeciwko takiemu spędzaniu wolnego czasu.

Zaczęłam też robić prawo jazdy. Chciałam mieć już to za sobą, dlatego zapisałam się jak najszybciej tylko mogłam. Nie było jednak łatwo, bo po jakimś czasie zrozumiałam, że nie dorosłam jeszcze do takiej odpowiedzialności, a jazda samochodem w ogóle mnie nie interesuje. Pierwsze trzy egzaminy oblałam, chociaż przyłożyłam się do nauki przepisów i dokupywałam dodatkowe jazdy. Na szczęście na samym początku września udało mi się zdać i na co dzień często przydaje mi się prawko.

Wzięłam udział w wyborach miss nastolatek lubelszczyzny, byłam nawet na spotkaniu by podpisać umowę z agencją wraz z innymi uczestniczkami, jednak moi rodzice nie wyrazili na to zgody. Ciężko było mi się z tym pogodzić, bo bardzo mi na tym zależało. Jednak wszystko dzieje się po coś, może moim przeznaczeniem było zrobić co innego w tamtym czasie.

Pod koniec liceum w drugiej i trzeciej klasie nauka szła mi średnio,mimo to uczestniczyłam w debatach, które odbywały się w mojej szkole co jakiś czas, gdzie dyskutowaliśmy o rozmaitych tematach takich jak np. inwigilacja. Dzięki temu nabrałam więcej doświadczenia w przemawianiu publicznym. 
W 2016 minął już rok odkąd prowadzę tego bloga. Zmieniłam styl pisania i nieco tematykę. Poprawiłam też wygląd, by był bardziej spójny i nie odstraszał nikogo. Dzięki temu przybyło mi obserwatorów, komentarzy i przede wszystkim zwiększył się codzienny ruch na blogu.

W lipcu pojechałam z rodzicami do Chorwacji po raz drugi. Przy okazji odwiedziliśmy również Włochy(Triest) i Budapeszt na Węgrzech, który jest pięknym miastem. Zawsze czekam na wakacje, ponieważ lubię podróżować i w tym roku odwiedziłam kolejne ciekawe miejsca.
Zawsze czekam na wakacje, ponieważ lubię podróżować i w tym roku odwiedziłam kolejne ciekawe miejsca.
Cieszę się również, że w 2016 zaczęłam regularnie chodzić na siłownię, bo w końcu każdy ruch się liczy, a dodatkowo pomaga to utrzymać ładną sylwetkę. Może Wy macie postanowienie na 2017, by zacząć o siebie dbać? Jestem osobą, która lubi stawiać sobie wyzwania na nadchodzący rok, jednak trzeba je zacząć realizować, bo przecież same się nie wypełnią. Zacznijcie od prostych rzeczy takich jak np. kupienie nowych butów do biegania czy nowej koszulki na trening. Dzięki temu zrobić pierwszy krok, który jest tak ważny. Łapcie Kody Rabatowe Nike- koniecznie obczajcie!
Po powrocie z Chorwacji urządziłam imprezę z okazji moich 18 urodzin, w hotelu na które zaprosiłam moich znajomych. Przyjęcie było udane i często je wspominam.
Udało mi się wziąć udział w kilku nowych sesjach, dzięki czemu wzbogaciłam swoje portfolio i nabrałam trochę dodatkowego doświadczenia.

A jak wyglądał Wasz 2016?


28 komentarzy:

  1. Widzę,że ten rok był dla ciebie bardzo pracowity, jednak ciesze się,że dużo osiągnęłaś. Pozdrawiam i gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok pełen atrakcji i wrażeń! Oby ten rok również był dla Ciebie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że rok udany i pracowity .

    Życzę oby 2017 był jeszcze lepszy od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wielkich osiągnięć w 2016 i wszystkiego dobrego na 2017 :* buziaczki xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, wszystko opisane i przydzielone na każdy miesiąc.. widać, że się na pewno nie nudziłaś :) A co do siłowni, też zaczęłam regularnie chodzić w tym roku :)
    Pozdrawiam i udanego 2017!
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie był to rok pełen atrakcji. Bardzo fajnie napisany post. Lubię takie :)
    Gratuluję wszystkich osiągnięć. Mam nadzieję, że rok 2017 będzie jeszcze bardziej owocny i zaskakujący dla ciebie :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia z sesji przepiekne, gratuluje zdania prawka i udzialu w wyborach! Takze bylam w Chorwacji ale to byl moj pierwszy raz i na pewno tam wroce! Przepiekne miejsce ;) jesli chcialabys zobaczyc jak wygladal moj 2016 rok to zapraszam Cie Mileno do mnie, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, że potrafisz dobrze wypowiadać się publicznie. Ja zawsze mam taki jakiś słowotok i jest źle xd bardzo źle.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś naprawdę intensywny rok! Ja mam nadzieję, że 2017 będzie lepszym rokiem dla mnie. Tobie życzę pomyślności w nowym roku! :* :)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłaś bardzo aktywna w tym oku. Jeśli chodzi o statystyki blogger ciutkę "okłamuje". Polecam analytics Google.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowity roczek miałaś :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy albo jeszcze lepszy niż poprzedni! Żeby wszystkie marzenia się spełniły i w większości dni gościł na twarzy uśmiech, a nie smutek :) Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość aktywna byłaś :D Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój rok wygląda bardzo ciekawie, widać że się nie nudziłaś i masz ciekawe życie :D Kocham podróże, zazdroszczę tej do Chorwacji, Węgier i Włoch bo dawno nie byłam w tym rejonach. Szkoda, że rodzice się nie zgodzili na tych wyborach Miss, ale wierzę je jeszcze kiedyś Ci się uda ;) No i gratuluję innych sukcesów!

    Dużo szczęścia w 2017 i spełnienia marzeń :*
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W najbliższym czasie także chciałabym wziąć udział w takiej debacie. Naprawdę cudownie, że tak dbałaś o siebie i gratuluję, że chociaż dostałaś się na miss lubelszczyzny.

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie prawo jazdy czeka w tym roku...
    Super, że poprzedni rok był dla Ciebie udany!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja prawko robię i robię...i się jakoś zebrać nie mogę do tego egzaminu. :D Dużo się u Ciebie działo w tym roku. Oby i 2017 był dla Ciebie szczęśliwym. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, ze wkoncu udalo ci sie zdac prawko bo nie ukrywajmy ze sie przydaje i warto je miec.
    Gratuluje takiego sukcesu na blogu i zycze jeszcze wiekszych w najblizszym roku!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2017/01/happy-new-year-nowosci-od-zaful.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję z całego serca tylu osiągnięć, oby tak dalej!
    Powodzenia :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje tylu sukcesów tylko teraz mogę życzyć oby tak dalej wszystko układało się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rok 2016 nie był dla mnie jakoś bardzo fajny:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję prawa jazdy, ja odwlekam zapisanie się na egzamin, jak tylko mogę.
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  23. tez zdałam w tamtym roku prawko, piateczka :D

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w nowym roku! Oby był taki sam jak zeszło roczny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Happy New Year - "I would just like to express how much joy you have given me, and wish for your joy and happiness in return. Happy New Year to you all"
    Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent outfit post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria