Sukienka Na Sylwestra- Jak Wybrać Idealną?

Hej, zbliża się już koniec roku i zapewne jak większość osób planujecie w związku z tym różne wyjścia. W końcu impreza sylwestrowa jest okazją do świętowania w gronie rodziny czy znajomych. Czy idziecie na domówkę czy też do jakiegoś lokalu na pewno zależy Wam, by wyglądać dobrze i czuć się komfortowo. 
Jaką sukienkę założyć na sylwestra?
Według mnie jeśli chcecie przykuć uwagę warto rozejrzeć się za czymś oryginalnym. Mogą być to cekiny, odważny kolor lub asymetryczny krój. Ja lubię zakładać różne niebanalne ubrania i na pewno wybiorę coś w tym stylu. Ostatnio dostałam sukienkę od firmy Banggood, która bardzo mi się spodobała i wiem, że pójdę w niej na niejedną imprezę.


Sukienka wykonana jest z dobrej jakości materiału, rozmiarowo pasuje na mnie i jak na razie nie zauważyłam żadnych wad. Przesyłka szła do mnie około dwa tygodnie i na bieżąco byłam informowana o jej statusie.


Po nowym roku czeka mnie jeszcze moja studniówka, która jest na początku stycznia. Sukienka już się szyje i niedługo będę już ją mieć. Makijaż oraz fryzurę już mniej więcej ustaliłam więc mam nadzieję, że całość będzie zgrana. Efektem końcowym pochwalę się Wam dopiero po wszystkim.
Jeśli chcecie być na bieżąco to obserwujcie mnie Instagram
***

25 komentarzy:

  1. O super sukienka, prezentuje się świetnie! To koniecznie wrzuć zdjęcie ze studniówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jaka piękna. ;) Na Tobie leży idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, pasuje Ci! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka idealnie na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej sukience wyglądasz cudownie!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka świetna, jednak ja bym wybrała coś bardziej kolorowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ty masz nogi kochana! Sukienka idealnie do Ciebie pasuje! I muszę przyznać ze jest bardzo oryginalna. Osobiście bym sie nie zdecydowała na taką, bo bym sie wstydziochała swoich nóg, ale przeglądam sobie ofertę sklepu i widzę tam mnóstwo innych perełek, które bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/10/like-train.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna sukienka i świetnie w niej wyglądasz :) chociaż osobiście gustuję w bardzo prostych modelach :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo ładna, ja też mam w styczniu studniówkę i szukam jeszcze sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka idealnie do Ciebie pasuje :)
    Może wspólna obserwacja?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna jest ta sukienka, ładnei Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Studniówki Ci bardzo zazdroszczę, to chyba najlepszy czas w klasie maturalnej.
    Ja bardzo lubię kolorowe sukienki na Sylwestra, teraz bardzo mocne są z cekinami.

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro większość gdzieś się wybiera, to ja jestem w mniejszości i siedzę zakopana pod pościelą. A sukienka bardzo oryginalna, świetny wybór, założę się, że zrobisz wrażenie.

    Pozdrowionka!
    blackeley.blogspot.com/
    GWIAZDKOWY WYWIAD Z BLOGERKAMI ♥ BLACKELEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać, ze juz od dluzszego czasu zastanawialam sie nad wyborem sukienki na sylwestra, ale chyba w końcu znalazłam idealną;) super pomysł na wpis!

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z taką sukienką musi szykować się wyjątkowy sylwester ! wyglądasz ślicznie!;-)

    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna suknia. Ja w tym roku postawiłam na czerwień w kolorze wina z wstawkami z siateczki. Zwykle stawiam na prosty krój , bo w takim wydaniu najlepiej się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie ! I bardzo ważne, ze sukienka jest super jakościowo bo to bardzo ważna sprawa :) Pozdrawiam Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria