DIY: Dresy Adidas Tumbr Girl

Kolejny wpis z serii DIY. Zainspirowały mnie spodnie, które pojawiają się na mnóstwie zdjęć. Przeważnie są to zwykłe czarne Adidasy z białymi paskami. 
Jak samemu je zrobić?
Poszukajcie w u siebie w szafie lub w ciucholandzie prostych dresów dobrej jakości. Jeśli zależy Wam na tym by wyglądały identycznie jak te z Tumbrla czy Insta szukajcie marki Adidas, ja zauważyłam, że jest ich dużo w lumpeksach szczególnie w dużych rozmiarach i z prostymi nogawkami i jest to fason, który obecnie zostały trochę zapomniany. Możecie je mieć nawet za 1 zł jeśli ogarniecie kiedy są najtańsze ceny. Nie muszą wyglądać być dokładnie jak te na zdjęciach. Wszystko da się przerobić, dzięki czemu będą wyglądać o wiele lepiej. 



Instrukcję jak wszyć ściągacze znajdziecie np na filmikach na Youtube: KLIKNIJ. Możecie zrobić to sami, przy pomocy maszyny do szycia lub bez albo jeśli nie macie ochoty na samodzielne przerabianie zanieście spodnie do krawcowej. Jest to naprawdę mała przeróbka :)
Co myślicie o takim rozwiązaniu?
Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie


33 komentarze:

  1. Takie dresy zawsze robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie zależy mi na dresach z Adidasa, ale chętnie nauczę się wszywać ściągacze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to spoko sprawa kupić w lumpeksie za taniej niż przepłacać nie wiadomo ile...
    A zwłaszcza, że moda nigdy nie trwa zbyt długo...
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. już od dawna polowałam na te paski z adidasa.. ale zawsze było mi szkoda wydawać tyle kasy na nich, a niestety w lumpeksach żadko jestem. Chyba muszę podczas ferii powybierać się do jakiś nowych lumpów, dalaś mi mptywację haha
    pozdrowionka, świetny pomysł na posta
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Dresy robią na mnie ogromne wrażenie. Sama chciałabym być posiadaczką choć jednych z nich <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zbieram na takie oryginalne bo ja i mój talent do szycia? 0

    Powodzenia w blogowaniu! ♥
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, fajny i pomysłowy post. Ale, ja na pewno sama bym nie zrobiła takich spodni. Choć pomysł bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł! dresy są mega<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresy Adidas zawsze będą w modzie :D
    Ostatnio mam fazę na tę część garderoby :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny diy, sciagcze to dobry pomysl! Ja w dresach rzadko kiedy smigam :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie nie noszę dresów ale fajnie
    ,że wpadłaś na taki pomysł na pewno niektórym się przyda :)
    Zapraszam do mnie -klik
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekaawy post

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł! Nie jestem wielką fanką dresów z adidasa, lecz innym dziewczynom może to pomóc! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  15. odrobina kreatywności i wszystko się da :) pomysł ciekawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, i ekonomicznie bardzo się opłaca a efekt końcowy bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest to bardzo dobry pomysł, można za niewielką cenę mieć coś, co wygląda dość stylowo i modnie :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym chyba nie dała rady sama sobie zrobić takich :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio widziałam w lumpie identyczne spodnie które możemy nabyć w adidasie za nie małą sumę.. a w lumpeksie? 3 złote! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się te spodnie, jednak to nie mój styl :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie chodziłem i nie mam zamairu chodzić w spodniach dresowych, ale dla tych którym bardzo się podobają jest to rozwiązanie idealne!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pomysł dla tych, którzy lubią sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie dresy kojarzą mi się z dzieciństwem, latami, kiedy dresy z Adidasa były szerokie i z boku miały zapięcia! Fajnie tak wrócić do wspomnień. Osobiście nie lubię rzeczy z widocznym logo, ale te są do przejścia :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  24. takie spodnie są cudowne, meega wygodne :D
    https://www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł , spoko inspiracje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam takie dresy :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/2017/01/tumblr-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są te dresy! Muszę sobie takie nabyć do szafy, zapraszam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet nie myślałam o takim sposobie. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria