Studniówka

Nigdy nie myślałam, że czas do studniówki zleci mi tak szybko. Nawet na początku tego roku szkolnego byłam przekonana, że miesiące będą się ciągnąć w nieskończoność. Poszukiwania sukienki zaczęłam chyba w listopadzie, jednak uświadomiłam sobie, że nie znajdę nic co byłoby idealnie takie jak chce i do tego w moim rozmiarze. W końcu zdecydowałam się na szycie sukienki u krawcowej, chociaż aż do przymiarki nie byłam pewna czy ostatecznie będzie wyglądać to tak jak to sobie wyobrażam. Na szczęście moja wizja została w pełni zrealizowana. Dziewczyny miały również przepiękne sukienki, chociaż fasony były podobne. Szczerze mówiąc to niektórych znajomych nie mogłam rozpoznać, bo nigdy wcześniej nie widziałam ich w takim wieczorowym wydaniu i wyglądali zupełnie inaczej niż na co dzień.
A tak wyglądał mój makijaż. Chciałam aby był mocniejszy, dlatego zdecydowałam się na fiolet w połączeniu z kreską i trochę jaśniejsze usta. 
Impreza była całkiem spoko, chociaż jak na tyle oczekiwania spodziewałam się lepszych wrażeń. Grał dla nas zespół i DJ, była fotobudka, dużo jedzenia i trochę alkoholu. Studniówka jest takim dniem, który zapamiętuje się na długie lata, więc pewnie często będę wraz ze znajomymi ją wspominać, zwłaszcza, że mało zostało nam wspólnego czasu,bo na wakacje wszyscy rozjadą się w różne strony.

Jak wspominacie swoje studniówki? Czy może to jeszcze przed Wami? Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie
***


12 komentarzy:

  1. Wyglądałaś przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie wyglądałaś, obłędna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś ślicznie!
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny czas!!! Ja mam jeszcze rok do studniówki, i zazdroszczę Ci, że już kończysz szkołę średnią.. :D
    Powodzenia na maturze!!! :P tuż tuż, szybko plynie czas.
    Pozdrawiam, liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam z niecierpliwością na moją!
    Miałaś prześliczną sukienkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądałaś obłędnie !! ;)
    sukienka śliczna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka! Sama bym taką chciała ;) Moja studniówka niedługo, a ja jeszcze nic nie mam :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeka mnie za rok. Sukienka świetna! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym wrócic do czasów Studniówki, świetnie sie wtedy bawiłem!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie! Prześliczna sukienka!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna sukienka <3
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka cudna. Ja swoją miałam kilka lat temu, ale fajnie ją wspominam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria