Haul a'la Tumblr

Przez ponad rok nosiłam moją czerwoną bomberkę i stwierdziłam, że znudził mi się ten kolor. Była z bardzo dobrej jakości materiału, dlatego nie było widać żadnych śladów użytkowania, więc szybko ją sprzedałam. Jednak na jej miejsce musiałam znaleźć sobie coś podobnego. Bardzo podobały mi się od dawna jasnoróżowe bomberki z połyskującego materiału stąd też wybór był prosty. Na stronie Tosave zamówiłam taką właśnie kurtkę. Dodatkowo zdecydowałam się też na czarną lekką bieliznę, głównie ze względu na biustonosz. Myślę, że będzie pasował w lecie do zwiewnych bluzek. 
Na przesyłkę czekałam ponad miesiąc. Rzeczy przyszły w małej i lekkiej paczce. Nic dziwnego, bo bomberka jest z cienkiego materiału i pasuje bardziej na ciepły sezon niż pogodę, którą mamy teraz. Trzeba uważać, bo łatwo się gniecie. Myślę, że pasowałaby do jasnych jeansów, najlepiej z dziurami.
Bielizna jest równie delikatna. Ma modny krój. Jest bardziej ozdobna niż do noszenia na co dzień, bo obawiam się, że można by czuć się w niej tak samo jak i bez niczego na sobie. Dziewczyny z ładnie wyrzeźbionymi sylwetkami rewelacyjnie wyglądają w czymś takim na zdjęciach.
Jestem ciekawa czy ubrania z Tumblr'a w rzeczywistości też wyglądają inaczej niż w Internecie. Może dziewczyny z zagranicy noszą rzeczy lepszej jakości a może po prostu dobrze pozują by stworzyć fajne profile, które zyskają na popularności?
Piszcie co myślicie o moim zamówieniu

19 komentarzy:

  1. Aaa zakochałam się! Bomberka jest CUDOWNA. Kocham taki jasny róż i ten krój. Mam taki koronkowy staniczek i nie wiem czy już wcześniej miałaś taką bieliznę czy nie, ale jak dla mnie jest bardzo wygodna! W sumie w tym tygodniu dopiero doszedł do mnie taki stanik i miałam do niego mieszane uczucia, ale przełamałam się i założyłam do szkoły i byłam zakochana - wszystko ładnie leżało, trzymało biust. Na dodatek tak pięknie wygląda, że przyglądałam się w lusterku kilka minut (haha)! Sądzę, że na lato to będzie mój ideał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielizna wygląda ślicznie;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamówiłam tą bieliznę ale na allegro. Czekam jaka mi przyjdzie :)
    Pozdrawiam,
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta bomberka *.* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że tam zdjęcia są nieźle obrobione :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś , kolor bomberki jest boski <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńka! Kolor kurteczki jest boski <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/02/nastkowe-nowosci-od-maybelline.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomberka bardzo ładna, bielizna również. Bardzo mi się podobają tego typu ubrania.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomberka cudna <3 Bardzo podoba mi się jej kolor :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielizna kot ❤!!! http://coconailsbeauty.blogspot.com/?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy zamówiłaś! Bielizna jest prześliczna ♥
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomberka prześliczna ;) przede wszystkim ma świetny kolor ;)
    Może sobie zakupię na wiosnę ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam koronkową bieliznę, a ta jest prześliczna! W dodatku ma teraz bardzo modne przyszyte paseczki. A co do kurtki bomber, bardzo podoba mi się ten kolor pudrowego różu, jest delikatny i dziewczęcy, a zarazem wpasuje się w streetowym stylu :)


    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna bielizna! Muszę sobie taką sprawić.
    Zapraszam do mnie! http://xxwiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne rzeczy. Jestem w nich zakochana! Mój styl to na pewno. Mamy podobny gust. Bielizna jest śliczna! Mam podobną tylko pudrowy róż. Ale czarna też niczego sobie! <3
    Pozdrawiam,jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna ta bomberka i ta bielizna też jest ciekawa. Ostatnio coraz bardziej popularna. Spódniczka również zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria