Pozwól jej oddychać - czyli sposób na zdrową cerę!

Pierwszą rzeczą jaką prawdopodobnie zauważamy poznając innych jest twarz. Estetyczny wygląd sprawia, że czujemy się lepiej w swoim ciele i jesteśmy pewniejsi siebie. Trądzik czy zwykłe niedoskonałości spędzają sen z powiek nastolatkom w okresie dojrzewania, a także osobom dorosłym. W pewnym sensie stan cery jest naszą wizytówką i każdy chciałby by wyglądała jak najlepiej. Nikt przecież nie ma zamiaru odstraszać ludzi swoim wyglądem. Podam Wam kilka wskazówek, które pomagają utrzymać dobry wygląd.
Daj skórze odpocząć
Na co dzień używam korektorów i podkładu, jednak zawsze po przyjściu do domu szybko zmywam makijaż. Nie wyobrażam sobie żeby siedzieć do późnego wieczoru w "masce " na twarzy i chociaż jest wiele kosmetyków, które nie obciążają tak bardzo cery to mimo wszystko uczucie nieświeżości na twarzy jest nieprzyjemne. Dobry płyn micelarny lub płyn do demakijażu i tonik oczyszczą waszą twarz z wszystkich produktów. Ważne jest to aby dokładnie zmyć wszystkie kosmetyki, ponieważ zatkane przez nie pory będą przeradzać się w wypryski. Pomóc w tym może myjka do twarzy, która ostatnio zyskuje na popularności.
Przy zmywaniu makijażu starajcie się nie rozciągać skóry i nie trzeć jej mocno, bo to z pewnością jej nie służy. Przeróżne produkty do pielęgnacji możecie kupić teraz dużo taniej korzystając z >Kodów rabatowych Douglas<  >Kodów Rabatowych Sephora< i  >Kodów Rabatowych Dr Irena Eris<.
Co za dużo to niezdrowo 
W nocy kiedy śpimy cały organizm się regeneruje, więc warto dać odpocząć wtedy także skórze na twarzy by była wypoczęta. Za duża ilość kremu na noc wcale nie sprawi, że cera będzie lepsza. Nakładajmy rozsądną ilość produktów na twarz, a skóra na pewno nam się za to odwdzięczy.
Cera jak nowa
Chcecie aby wasza cera szybciej się regenerowała i sama pozbywała się zanieczyszczeń wraz z obumarłymi warstwami naskórka nie zapominajcie o peelingu, który jest również bardzo istotny w pielęgnacji. Możecie go robić około 1 na tydzień, częstotliwość zależy od informacji załączonej do produktu. Po co to robić? Dzięki peelingom kremy lepiej się wchłaniają a kosmetyki nałożone na twarz lepiej wyglądają. Twarz będzie na pewno lepiej oczyszczona.
Wyśpij się
Być może zdarzyło Wam się, że ludzie zauważali Wasze niewyspanie, ponieważ mieliście podkrążone oczy lub po prostu cera pozbawiona była blasku. Większość osób uczy się lub pracuje zatem potrzebny jest sen, który będzie odpowiednio długi- zazwyczaj około 6-8 godzin. Pamiętajcie, że nadmiar snu sprawi, że twarz może również wyglądać niekorzystnie.
Od wewnątrz 
Banalnym sposobem na polepszenie skóry jest picie większej ilości wody. Odpowiednie nawodnienie organizmu wpływa na jej wygląd. Jeśli nie lubicie suchych skórek i uczucia napięcia skóry twarzy to wypijcie kilka szklanek wody więcej w ciągu dnia a zobaczycie efekty. Uważajcie na to co jecie, pewne produkty mogą powodować problemy. Unikaj przede wszystkim ostrych potraw, słodyczy, śmieciowego jedzenia czy alkoholu.
W nagłym wypadku
Kiedy nagle wyskoczy Wam coś na twarzy i macie trochę czasu, by się tego pozbyć polecam maść ichtiolową. Kosztuje około 2 zł i można kupić ją w aptece bez problemu. Ja stosują ją na noc nakładając miejscowo, a następnie zaklejam plastrem, by nie zabrudzić pościeli(ma ciemny kolor). Kiedy wypryski pojawią się dzień przed ważną imprezą lub spotkaniem to ta maść Was uratuje!

A wy jak dbacie o swoją skórę na twarzy?

36 komentarzy:

  1. Od wczoraj prócz pielegnacji cery kosmetykami piję czystek lekarski :D Polecam :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maść dobrze znana i pomocna. ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję większą część z tym z tych kosmetyków. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki! :)
    Przecudny blog super wpisy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram kwestię wody. Dużo ludzi jej nie lubi, inni wolą soki itp, a nawet nie zdają sobie sprawy ile ten napój ma pozytywów ;) Aż zachciało mi się pić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie. Gdy tylko moja skóra ma wysyp pryszczy od razu rezygnuje z podkładu. Stawiam wtedy tylko na makijaż oczu. Nie wiem jak można codziennie pchać podkład na wypryski :( I tworzyć taki okropny efekt...
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rady :) ja na szczęście nie mam problematycznej cery, więc wystarcza mi żel do twarzy z Ziaji i krem nawilżający Biały Jeleń

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre rady :) o maści nie słyszałam. Stosowałam cynkową, ale średnio się sprawdzała zwłaszcza w tych nagłych wypadkach :) Świetny post :)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej maści, bardzo mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i masz tam dużo racji <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Te dwa pierwsze zdjęcia sa na prawde cudowne ;)

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam szczoteczki sonicznej do oczyszczania twarzy i młodzieży ja skóra mniewa się znacznie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. great!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Myjka do twarzy jest moim faworytem :)

    http://mightyycarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Myjka do twarzy jest moim faworytem :)

    http://mightyycarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉



    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w domu maść ichtiolową, ale nie wiedziałam, że można ją stosować bezproblemowo do twarzy - wypróbuję.
    Mój sposób na zdrowszą cerę to wyeliminowanie z diety niezdrowych przekąsek, słodyczy (boli bardzo, jak ktoś je czekoladę, a ja nie moge skusić się nawet na kostkę, ale warto) :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne produkty, ja stosuję Koreańską pielęgnację i jestem bardzo zadowolona :) Taka szczoteczka do twarzy by mi się przydała.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiedziawszy zaniedbuję trochę twarz, z tego względu, ze jak tylko zacznę stosować jakieś kremy to mam wielki wysyp na twarzy. Powinnam się tym zająć, ale brak mi cierpliwości na szukanie 'tych jedynych' produktów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne porady :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja czasem nakładam podkład na twarz, ale od razu po powrocie do domu go zmywam. Nie wyobrażam sobie w nim siedzieć cały dzień.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. przydatny post :)
    bardzo się cieszę ,że natrafiłam na Twojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj wysypianie się jest zdecydowanie bardzo ważne :D Chciałabym wypróbować tą myjkę do twarzy, szkoda że oryginalne takie drogie ;//
    Pozdrawiam :)
    http://creative-alexandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele słyszałam o myjce do twarzy i zastanawiam się czy jej nie kupić. Świetny post *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre porady, ja staram się przykładać dużą wagę do pielęgnacji cery, ale z tym wysypianiem się to różnie bywa, czasem idę późno spać, wstaję wcześnie rano i wtedy skóra faktycznie wygląda na przemęczoną.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post! :) A tej maści używam w nagłych wypadkach! :) uratowała mnie przed studniówką! Odstrasza tylko jej zapach bo śmierdzi jak asfalt xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Korzystam z myjki, robię peelingi, staram się nie malować i piję dużo wody
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuje sobie tą masć, bo o niej wcześniej nie słyszałam, a zdecydowanie mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  29. moja twarz zdecydownie lepiej wyglada, gdy spie mniej ;p poza tym zawsze przed snem samaruje sobie wazelina usta i okolice oczu+ duzo pije wody :)
    btw dzieki za podsuniecie pomyslu z ta mascia, lece do sklepu ja kupic ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, bardzo przydatny każdemu! :)
    Dobrze, że wspomniałaś o piciu wody, to jest baaardzo ważne, choć przyznam się, że bardzo często pije mało wody... Mój błąd


    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przydatny post. :) Ja sama często "zapominam" pić wodę, ale ostatnio staram się tego trzymać i przestrzegać wyznaczonego sobie celu picia minimum 1l wody dziennie. I szczoteczki do twarzy również używam, lubię zdrowo wyglądającą, zadbaną skórę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Kremy,masaże i maseczki. Makijaż nakładam moze raz na weekend więc skóra na codzień spokojnie oddycha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria