Trend: Kwiatowy wzór

Wiosna przyjdzie do nas już za około dwa tygodnie chociaż niektórzy już ją poczuli. Kiedy na dworze świeci słońce od razu zmienia się humor i każdy nabiera chęci do życia. W nadchodzącym sezonie będzie wiele okazji do wyjść ze znajomymi, wycieczek czy spacerów. Wy też nie możecie się tego doczekać? Z wiosną zawsze kojarzą mi się kwitnące kwiaty i pojawienie się długo oczekiwanej zieleni na dworze po kilku miesiącach zimy. W modzie również pojawiają się kwiatowe akcenty, które widoczne były nawet w zimie.
Coś zwiewnego
Przeróżne kwiaciaste koszule i sukienki wyglądają świetnie. Mogą być na białym lub ciemnym tle, wszystkie robią wrażenie. Nie trzeba nic więcej by przykuć uwagę, wystarczy założyć na siebie ten modny wzór, by stworzyć ciekawą stylizację. Sukienka w kwiaty jest idealną opcją zarówno do szkoły jak i na rodzinne spotkanie czy randkę. Będzie pasować do szpilek oraz conversów.
Może jeansy?

Jeśli lubicie naszywki i hafty to na pewno przypadną Wam do gustu spodnie jeansowe z takim motywem.Możecie skorzystać z mojego pomysłu i ozdobić zwykłe spodnie same tak by nadać im nowy wygląd MOJE DIY Z NASZYWAMI. Klasyczny jeans z haftem to niezła odmiana od tego co ostatnio zakłada się zazwyczaj na dół. Kto wie możne staną się tak popularne jak spodnie z dziurami?
Kwieciste dodatki
W sklepach na pewno będzie pełno rzeczy, które będą całe w kwiatowym princie. Od strojów kąpielowych po czapki i buty. Kolorowe dodatki ożywią outfit! Mi najbardziej spodobały się szpilki i zegarki, które widziałam w Internecie w wielu inspiracjach. Mam nadzieję, że osoby, które trzymają się swoich ulubionych i stonowanych kolorów znajdą coś dla siebie wśród moich propozycji. Może czas by w końcu przełamać się i założyć coś odważniejszego?

Bądźcie na bieżąco i obserwujcie mnie na Instagramie

28 komentarzy:

  1. Tak niedługo wiosną ! Niedługo będzie można r zucic w kat kurtkę i wyjść lekko ubranym na miasto. Jak ja za tym tęsknię ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie co to podobają mi się te jeansy z kwiatuszkami z boku. Wyglądają bardzo fajnie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na spodniach wzory kwiatowe bardzo mi się podobają, jednak nigdzie indziej haha :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne na wiosenną porę :D
    Uwielbiam ciuchy z kwiecistymi wzorami :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie z haftami są śliczne :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba! A najbardziej chyba spodnie z haftem kwiatowym super! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kwiatowe motywy
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale ja nie widziałbym się w kwiatowych stylizacjach. Jestem przyzwyczajona do prostych ubrań bez żadnych wzorów i zdobień. Ale jeśli miałabym wybierać coś, co zaprezentowałaś, to najładniejsze i najlepsze są zwiewne sukienki na ciepłe dni i kwiatowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I agree! :) I love flowers, especially on jeans! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. :)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam trendy na ten sezon. Kompletnie skradły moje serce! ❤

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę w tym roku kupić strój kąpielowy w kwiaty i kilka sukienek! W tym zwiewnych. Uwielbiam takie 😍 Świetny i przydatny wpis! Widać,że jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami w modzie :*
    Sciskam,www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trend ten naprawdę nigdy się nie znudzi. Sama muszę zakupić jeany w te wzorki, super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku odkąd tylko zobaczyłam w sklepie spodnie z takimi kwiatowymi naszywkami od razu się w nich zakochałam
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe propozycję, muszę wysłać ten wpis mojej dziewczynie ona takie rzeczy lubi.

    OdpowiedzUsuń
  16. I love flowers on clothes :D


    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi... I love the jeans! :))
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te naszywki w kwiaty ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta moda udziela się prawie wszystkim :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama
    SYLVI SAYS HELLO | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię kwieciste koszule i chcę się zaopatrzyć w kolejną, z resztą ostatnio spodobały mi się te jeansy z naszywkami i też bym chciała je kupić :)
    zapraszam do siebie na nowego posta :)
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeansy z haftem baaardzo mi się podobają:) Są bardzo na czasie, dzięki czemu łatwo dostaniemy je w sieciówkach:D Nie mogę się już doczekać lata!:)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się już doczekać wiosny! :)
    Trendy na ten sezon zapowiadają się super! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I'm so all about the florals for Spring!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria