Rose Gold

Jeśli zauważyłyście odcienie różu lub złota na włosach znanych osób takich jak Kylie Jenner, Rita Ora czy Maffashion,to znak, że ten kolor będzie popularny w najbliższym czasie. W Internecie jest już mnóstwo inspiracji związanych z Rose Gold. Trzeba przyznać, że wygląda to naprawę świetnie! Oto niektóre ze zdjęć, które wpadły mi w oko.
Cienie do powiek, okulary czy case na telefon i wiele innych rzeczy znajdziecie w tym właśnie odcieniu. Dodatki wyglądają trochę dziewczęco ale mają w sobie coś eleganckiego. Zwłaszcza biżuteria w kolorze rose gold robi wrażenie.
Przejrzałam wiele zdjęć dziewczyn z włosami w kolorze rose gold. Pomysłów jest wiele, można pomalować je całe na jednolity odcień, zrobić balejaż, ombre lub sombre. Włosy mogą być nieco jaśniejsze lub też ciemniejsze. Wszystko zależy od efektu jaki chcecie uzyskać i co podoba Wam się najbardziej. Ja prawdopodobnie za miesiąc zdecyduje się na fryzurę podobną do tej na drugim zdjęciu.
A jak Wam podoba się różowy odcień złota?
Zapraszam wszystkich do obserwowania mojego Instagrama KLIKNIJ

24 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się ten kolor i zamierzam kupić okulary właśnie rose gold. Ciekawie wygląda również ten efekt na włosach :D
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten kolor. Takie włoski mi się marzą :D Póki co mam takie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor! Włosy w tym kolorze wyglądają rewelacyjnie :)
    http://emsichodacka.blogspot.com/2017/04/h-lip-collection_14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień z brokatem najbardziej mi się podoba, reszta do mnie nie przemawia specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na włosach ten kolor wygląda świetne! :D Ja mam iphone 6s rose gold i wygląda cudownie. Kocham go <3
    zdroweciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten kolor. Jest dosłownie przepiękny! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy dobrze pofarbowanych włosach prezentuje się naprawdę pięknie ;D Delikatnie i niezwykle oryginalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam odcień rose gold! :)
    Już parę miesięcy szukam lakieru do paznokci w tym kolorze, ale nie mogę go nigdzie znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten kolor, mam telefon właśnie w tej barwie! Absolutnie jeden z moich ulubionych trendów!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za różem na ubraniach ale w makijazu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bardzo cienie w tym kolorze, case do telefonu też, ale na włosach nie zbyt :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają włosy blond z różowym :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten kolor, sama włosów bym tak nie przefarbowała, lecz u kogoś jak najbardziej ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten odcień jest cudowny ! Bardzo mi się podobają włosy w takim kolorze <3

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love rose gold!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  16. O dziwo podoba mi się. Świetnie wygląda :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy w tym odcieni wyglądają nieziemsko :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham ten kolor! Myślę, żeby zrobić sobie ombre właśnie w tym kolorku, ale jednak jest on trochę odważny :/
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten kolor, naprawdę świetnie wygląda! I podobają mi się też włosy w tym kolorze, ale gdy są jak najbardziej zbliżone do naturalnego, jak jest taki lekki pobłysk, a nie gdy są całe różowe ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. A wonderful post, Darling! Color very beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi nie bardzo się podoba ten odcień, ale każdy ma inny gust. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I love rose gold :D Beautiful photos


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria