Jak nosić boyfriendy?

Cześć, przez ostatni czas nie dodawałam nic nowego ze względu na matury. Nie było źle jak na razie, wszystkie pisemne egzaminy już zaliczyłam mam nadzieję, że na satysfakcjonujące mnie wyniki. Zostały mi tylko matury ustne z polskiego i angielskiego, polski mam akurat jutro. Jako, że mam już wakacje zaczęłam już z nich korzystać. W najbliższym czasie planuje nowe sesje ale też i kilka innych rzeczy, bo chcę wykorzystać mój wolny czas jak najlepiej.


Do czego pasują boyfriendy?
Długo nie mogłam się do nich przekonać chociaż wiele osób mówiło mi, że wyglądają całkiem spoko, to  i tak leżały u mnie w szafie. Wydawało mi się, że poszerzają sylwetkę i zniekształcają ją. Teraz lubię je nosić do trampek, białej bokserki i ramoneski. Według mnie to idealna stylizacja kiedy trzeba wyjść szybko z domu i nie ma czasu, by wymyślić coś bardziej wyszukanego. Teraz widzę wiele zalet boyfriendów, są wygodne i do tego nieźle się w nich wygląda.
Powody dla których warto mieć w szafie spodnie typu boyfriend:

  • Są na czasie,
  • Jest to odmiana i urozmaicenie od rurek, które nosi większość osób,
  • Dobrze wyglądają,
  • Są wygodne,
  • Można stworzyć z nimi wiele stylizacji.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zaobserwuj mnie na Insta KLIKNIJ

12 komentarzy:

  1. Świetne są te spodnie - sama z chęcią sobie podobne zakupię - jak znajdę dobry rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie spodnie! Szczególnie z dziurami i w połączeniu z kabaretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie te spodnie najlepiej pasują do obcisłych koszulek <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten typ spodni bardzo mi się podoba u kogoś, ale na mnie absolutnie nie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie mierzyłam na siebie tego typu spodni ale u kogoś bardzo mi się podobają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spodnie bardzo mi się podobają :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam te spodnie :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktoś ma szerokie biodra, to takie spodnie całkowicie odpadają... wygląda to wtedy tragicznie ;/ Masz świetną figurę, u Ciebie leżą idealnie tak jak powinny :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz boyfriendy robią dobre. Ale rok, dwa lata temu jak chciałam kupić to wyglądały jakby żywcem zdjęte był z faceta...
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo każdy model bardzo bardzo mi się podoba :)

    http://nouw.com/maajlena/czasem-trzeba-uslyszec-cisze-30026976

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria