Wyglądaj jak milion dolarów

Na pewno byłyście już w takiej sytuacji, że chciałyście wyglądać jak najlepiej podczas jakiejś imprezy, tak aby wszyscy oglądali się za wami. Każda dziewczyna, która lubi zaskakiwać i być w centrum zainteresowania, koniecznie musi znaleźć tą idealną sukienkę, by czuć się dobrze. Wbrew pozorów trudno jest ją zdobyć, bo zawsze gdy szukamy czegoś konkretnego wtedy nagle wszystkie ładne sukienki, które wcześniej nam się podobały są albo niedostępne lub za drogie.

Wesele
Na tą okazję nie potrzebujemy długiej sukni z trenem jeśli idziemy jako gość. Podkreślająca figurę kreacja lub rozkloszowana sukienka będzie strzałem w dziesiątkę. Przyznajcie, że te propozycje od Millybridal są rewelacyjne. Pasują też na inne okoliczności takie jak komunie czy półmetki.
Studniówka
Na ten wieczór można założyć coś bardziej wystawnego w końcu na balu trzeba wyglądać jak księżniczka. Niektóre dziewczyny specjalnie szyją kreacje lub  kupują kilka i przebierają się w trakcie, by zaprezentować się jak najlepiej.Jeśli studniówka dopiero przed Wami, mogę podrzucić Wam strony na których możecie poprzeglądać sobie przykładowe kroje sukienek, być może znajdziecie coś wpadnie Wam w oko.
Tanie propozycje: Cheap Prom Dresses UK
Długie suknie:Long Prom Dresses UK
Moim zdaniem
Jeśli miałabym przeżywać studniówkę jeszcze raz to na pewno zadbałabym o to, by suknia którą kupię podobała mi się w stu procentach. Muszę powiedzieć, że moja mi się podobała, chociaż wiele dziewczyn miało na sobie coś podobnego. Może zainwestowałabym w coś bardziej oryginalnego, ale z drugiej strony klasyczne rzeczy też są dobrym rozwiązaniem, bo można je potem znowu założyć na inną imprezę czy przyjęcie. Ważne jest aby dobrać odpowiedni fason do figury, wtedy na pewno nikt nie będzie zawiedziony. A jak Wam podobają się suknie z powyższych zdjęć?
 Obserwujcie mnie na Insta jeśli chcecie być na bieżąco KLIKNIJ


10 komentarzy:

  1. Gorgeous dresses.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie sukienki. Ja na swojej studniówce miałam sukienkę, która średnio mi się podobała, była kupiona na ostatnią chwilę, a jeszcze mnie gryzła od spodu... Brrr kwestię sukienki wspominam niemiło, mimo że minęło już trochę lat :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś naprawdę piękne sukienki, bardzo podoba mi się ta, którą Kasia Tusk miała na sobie, jest naprawdę ładna i niebanalna, dzięki tiulowemu dołowi. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skad ja to znam? Dlatego z sukienka na studniowke nie bede zwlekac dlugo i po prostu jak mi sie jakas spodoba duzo wczesniej to ja kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sukienki !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne sukienki *.* Uwielbiam wyglądać olśniewająco ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, to słynne zdjęcie Kasi Tusk. :D Uwielbiam piękne sukienki i spódniczki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknie piękne ;p Zniewalające wręcz.
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie piękne suknie ! zakochać się można :)
    Jak masz czas to wpadnij na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria