Idealne długie rzęsy

Przyglądając się wszystkim tutorialom z makijażami można zauważyć, że wszędzie obecne są długie, podkręcone rzęsy. Zmienia to wygląd oka, co możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu. Pierwsze wygląda tak zwyczajnie, a drugie choć nie ma pomalowanej powieki to prezentuje się bardzo efektownie. Jeśli nie chcecie wydawać pieniędzy na przedłużanie rzęs pamiętajcie, że są na to inne też sposoby, które możecie przetestować.
Jak poprawić wygląd rzęs?
-Pomaluj rzęsy kilka razy z góry i od dołu, a zobaczysz różnice, jedna warstwa wygląda inaczej niż kiedy jest ich więcej, jednak wszystko z umiarem
-Zwracaj uwagę na rodzaj szczoteczki tuszu do rzęs, nie wszystkie dają taki sam efekt, jednymi maluje się lepiej a niektórymi gorzej
-Istnieje jeszcze trik z pudrem, trzeba po pomalowaniu rzęs lekko oprószyć je pudrem a następnie znowu położyć kolejną warstwę mascary, wtedy będą się wydawać grubsze i dłuższe
-Używaj podgrzanej zalotki by zmienić kształt rzęs, będą wtedy podkręcone i bardziej zalotne
-Stosuj odżywki i bazy przeznaczone do rzęs


Co ja stosuję?


Bardzo polecam tą odżywkę, to jest już moja druga butleczka. Chociaż ma małe rozmiary to jest ekonomiczna i starcza na długo. Ja zamawiam tą odzywkę przez Internet za około 40-50 zł, gdyż akurat w moim mieście nie opłaca się kupować jej stacjonarnie. Efekty stosowania widać już po miesiącu lub dwóch. Zaczęłam używać jej chyba pod koniec października, po dwóch miesiącach rzęsy wyglądały zupełnie inaczej niż na początku, były o wiele dłuższe. Żeby podtrzymać to trzeba używać serum cały czas, rzęsy nie są wieczne  i jak wiadomo wypadają. Mimo wszystko i tak wydaje mi się, że to bardzo dobra alternatywa dla sztucznych rzęs, bo te przynajmniej wyglądają o wiele bardziej naturalnie i nie wypadają w taki sposób tak jak doczepiane. Zdarzyło mi się nie raz, że ktoś pytał się mnie czy przedłużam rzęsy, a wszystko dzięki tej właśnie odzywce. Teraz wyglądają właśnie tak:
 Obserwujcie mnie na Insta jeśli chcecie być na bieżąco KLIKNIJ
Co o tym myślicie? Macie swoje sposoby na idealne rzęsy?

28 komentarzy:

  1. Do tej pory używałam olejku rycynowego, który głównie służył mi do przyciemnienia i zagęszczenia brwi, lecz stosowałam go również do polepszenia stanu rzęs, gdyż blondynki z nimi łatwo nie mają, lecz bywał on dość problemowy w aplikacji.
    Dużo natomiast słyszałam o tej odżywce i wciąż waham się przed jej zakupem, lecz widząc takie efekty myślę, że warto wydać te kilkadziesiąt złotych na polepszenie tego, co naturalne, niż męczyć się z przyklejanie sztucznych rzęs lub przedłużaniem ich. Chyba zacznę się za nią rozglądać 🙂

    Pozdrawiam, Natalia z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam kiedyś (zresztą nadal to robię gdy mam czas) olejku rycynowego. Ogólnie nie narzekam na stan moich rzęs, nie są może intensywnie czarne, mega długie i super grube, ale dobrze mi w nich :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już słyszałam o tej odżywce, ale jak na razie dla mnie to trochę za dużo, jak na odżywkę, choc wiadomo - za jakośc się płaci. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rozglądam się za dobrą odżywką do rzęs. Przez dłuższy czas używałam zalotki, przez co moje rzęsy są w złej kondycji. Z wielką chęcią ją przetestuję :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka poleciła mi ta odzywkę do rzęs ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, każda dziewczyna marzy o długich rzęsach. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzywałam to serum i efekty były super, ale po nim popękały mi strasznie naczynka ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przed spaniem nakładam olej kokosowy lub wazelinę, działają cuda ♥
    Rzęsy nawilżone, dłuższe i gęstsze. Oczywiście po 4 miesiącach nakładania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tą odżywką. Koniecznie będę musiała ją wypróbować ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt! Wiele osób polecało mi właśnie tą odżywkę :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne rzęsy. :)
    Super porady.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo słyszałam o niej :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja obecnie stosuję Regenerum do brwi i rzęs i... jeżeli chodzi o rzęsy to w sumie nie zauważyłam jakieś takiej widocznej poprawy, ale... brwi stają się coraz rzadsze... No wypadają. Prawdopodobnie, jeżeli jeszcze dwa dni będzie taki sam efekt, to zrezygnuję z tego produktu. Może skuszę się na ten o którym piszesz :)


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej odżywce do rzęs i chyba też się na nią skuszę :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello dear :) You have a really stunning blog!
    I'm now following you :)
    I hope you can take a look at my blog and maybe follow me back :)
    xoxo
    Lory

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post <3
    I follow your blog :)
    Visit my blog if you want :) ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam odżywki z tej firmy, ale do brwi. Zauważyłam wielką różnicę, więc chętnie zastanowię się nad zakupem tej do rzęs. Chętnie wykorzystam twoje rady, bo chyba każda z nas marzy o pięknych, długich rzęsach!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam żadnych odżywek do rzęs, ale zaciekawiłaś mnie tą odżywką! :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. To coś absolutnie dla mnie! Kochana, napisałam maila, sprawdź proszę pocztę! :)
    BLOG | SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście nigdy nic nie stosowałam na rzęsy. Jednak w ostatnim czasie mi się zrobiły się bardzo rzadkie. Wypróbuję tą odżywkę z pewnością :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stosowałam kiedyś olej rycynowy ;) ciekawy produkt ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na szczęście nie muszę używać żadnych używek, bo mam długie. Naprawdę świetny post, ten kosmetyk polecę mojej koleżance. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam polecam tanszy zamiennik- olej rycynowy ;p

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Te zdjęcie z samej góry to Twoje przed i po?
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam tej odżywki i była świetna :D A słyszałaś o odżywce z Joanny? :D Obserwuję i pozdrawiam <3 Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam jeden tusz, który daje mi idealny efekt, niestety mi się skończył. Mam nadzieję, że szybko znajdę go na nowo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny efekt, muszę w końcu i ja zakupić ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria