Jak dbać o cerę?

Twarz jest tym co rzuca się w oczy najbardziej, na przykład kiedy spotykamy się z kimś, dlatego większości osób zależy na tym by była nieskazitelna. Podczas dorastania jest to całkiem duży problem, bo hormony wpływają na pojawiające się liczne niedoskonałości. Nastolatkowie często muszą walczyć z trądzikiem chociaż nie zawsze wiedzą co go powoduje. Może to być skutkiem złej pielęgnacji lub po prostu jej braku. Oto jak powinna wyglądać:
Oprócz porannego mycia twarzy możemy ją oczyścić tonikiem. Ja używam też kremu nawilżającego, by nie uwydatniać suchych skórek. Nawet jeśli macie tłustą skórę to musicie dbać o jej nawilżanie odpowiednimi kremami. A co najważniejsze, powinno się chronić przed nadmiarem słońca, które powoduje starzenie się jej.

Po dokładnym demakijażu, stosować można specjalny płyn, żel lub mydło oczyszczające. Następnie także nawilżamy skórę, by w nocy się zregenerowała. 
Te czynności wykonujemy rzadziej, jednak nie są wcale mniej ważne. Koniecznie trzeba o tym pamiętać. Złuszczanie naskórka wpływa na wygląd skóry tak samo jak maski, a zmiana pościeli zapobiega rozmnażaniu się drobnoustrojów.
Raz w miesiącu można pozwolić sobie na zabiegi u kosmetyczki, dodatkowo jest to bardzo relaksujące a myślę, że każdy powinien znaleźć chwilę czasu dla siebie. 
Dbanie o dobre nawyki co prawda czasem jest trudne, jeśli nie mamy siły woli by w czymś wytrwać, ale opłaca się na dłuższą metę. Nawet proste zamienienie słodkich napojów na wodę i picie jej w większej ilości będzie krokiem na przód. A sen, który jest rzeczą naturalną o ile będzie dłuższy to wpłynie nie tylko na dobry stan cery ale także na inne aspekty Waszego życia.

Jakie produkty stosuję?

  • mydło cynkowe
  • zwykły krem nawilżający Nivea oraz krem na dzień Olay Esential
  • płyn micelarny Garnier
  • maść ichtiolowa

A Wy jak dbacie o swoją cerę?

12 komentarzy:

  1. Ciekawe porady. Szczególnie polecam wode. Zmniejszenie jej w mojej diecie przyczyniło sie do osłabienia kondycji mojej cery :c

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne porady zwłaszcza dla początkujących. Stosuję większość z nich choć gorących kąpieli chyba nigdy nie będę potrafiła sobie odmówić. Jeśli chodzi o produkty nie przepadam za płynami micelarnymi, nie działają na mnie dobrze. :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to jest zabieg nitkowania brwi? Pierwszy raz mam z tym styczność :O


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady, raczej wykorzystuje większość u siebie :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio przerzuciłam się na bardziej naturalne produkty :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe porady i przejrzysty post :). Większość z nich stosuję u siebie tylko niestety często nie udaje mi się w ciągu dnia pić tyle wody ile powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słucham się zaleceń dermatologa i mi to służy w 100% <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i bardzo fajnie zrobiony:) co do gorących kąpieli to szkoda, że nie służą naszej cerze!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Bardzo dobrze zrobiony - schematyczny i konkretny, tak jak lubię :)
    Osobiście bardzo dbam o cerę, bo wiem, że makijaż i mnóstwo innych czynników wpływa na pogorszenie naszej twarzy, więc trzeba o nią dbać w szczególności.
    Zostaję z Tobą na dłużej.

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i przydatny post :) muszę przede wszystkim częściej zmieniać pościel i kłaść się wcześniej spać. Reszta nawyków jest u mnie w miarę dobra ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post <3 niestety często zapominam o niektórych czynnościach :(
    Zapraszam do obserwacji :) odwdzięczam się !

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Galeria

Galeria