Galeria

Galeria

Jak wygląda Paryż?

Cześć, w niedziele wróciłam z Francji, gdzie byłam dwa tygodnie. Podczas wyjazdu zobaczyłam wiele pięknych miejsc, oczywiście pojechałam też do Paryża. Pogoda była idealna do chodzenia po mieście, dlatego też mam wiele zdjęć z tego dnia. Z całego mojego urlopu jest ich o wiele więcej, jednak pokaże Wam je innym razem. Jeśli byliście kiedyś w Paryżu to piszcie co jest warte zobaczenia, bo ja w ciągu jednego dnia nie zdążyłam zwiedzić wszystkiego,a być może jeszcze kiedyś tam polecę. Jedna rzecz, która mnie tam zaskoczyła to wszechobecna kontrola. Przed wejściem na plac koło wierzy Eiffela, wejściem do toalety czy sklepu trzeba było pokazywać zawartość swojej torebki i sprawdzano czy nie wnosimy na sobie czegoś. W samym Paryżu było też dużo bramek, by ludzie nie wchodzili za nie co jednak trochę odbierało urok miastu.



Korzystając w wolnych dni bardzo wypoczęłam ,więc mogę wracać do pracy. Mam też trochę ubrań do sprzedania, więc wpadajcie koniecznie tutaj: KLIKNIJ i jeśli jesteście zainteresowani to piszcie wiadomości prywatne lub komentarze a ja szybko na nie odpowiem. Wszystkie ubrania są w idealnym stanie, nie mają żadnych śladów użytkowania.
Koniecznie obserwujcie mnie na INSTAGRAMIE, gdzie cały czas pojawiają się nowe rzeczy!

20 komentarzy:

  1. Marzy mi się wycieczka do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! pojechałabym do Paryża :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Francji, ten kraj od dawna jest na mojej liście:)

    Pozdrawiam.
    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryż to piękne i niesamowite miasto.
    Szkoda tylko, że aktualna sytuacja na świecie tak mocno się na nim odbiła. Jednak bezpieczeństwo jest najważniejsze.
    Pozdrawiam dawid.j

    OdpowiedzUsuń
  5. Paryż ma swój klimat. Najbardziej pragnę udac się w Paryzu do tego sklepu makaronikami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne widoki, ja niestety nie byłem w Paryżu a ni we Francji. Ale jaki kiedyś będę to luknę przedtem na twój post i zapisze miejsca do zobaczenia.

    Pozdrawiam Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest takie moje must have do zwiedzenia! :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia! mam nadzieje ze uda mi sie wybrac do paryza jeszcze w tym roku!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bym chciała kiedyś pojechać do Paryża, chociaż na dzień :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze ale Ci zazdroszcze ja juz nie pamietam kiedy miałam urlop :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Paryż! A zdjęcia świetne - oddają urok tego miasta :)
    Obserwuję!

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałąbym kiedyś tam pojechać *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny musiał być ten wyjazd ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się Paryż, kiedyś na pewno tam pojadę <3 Pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy tam nie błam, ale ot moje marzenie. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy tam jeszcze nie byłam, ale kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia! Paryż jest naprawdę piękny ^^ Można tylko pozazdrościć wyjazdu ;) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie! Ja w tym roku zwiedzałam Polskę :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miasto, moim marzeniem jest jego zwiedzenie:)
    Ja w tym roku odwiedziłam tylko małe miasto na Mazurach;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © 2014 Milena , Blogger